Tuesday, July 11, 2017

ilkbahar











film sandığından çıkanlar. 
kodak fılm
Mart, Nisan
Ankara'17
şuradan bakınca -olursa- seneye hangi bahçenin ilkbaharından bakacağız diye kocaman bir merak içerisine giriyorum. hangi oyunları tutturacağımızı birlikte, hangi kitabın sayfalarında saatlerce kalacağımızı. özgür oluşunu seviyorum. saatlerce izleyebilirim seni, sıkıldığın ve sevindiğin o en doruk noktayı. sevecek misin sonra benim gibi gezmeyi? hala ümitliyim.  hangi yoldan gidersek iri, mor böğürtlenlere ulaşırız mı olur en büyük derdimiz, sevincimiz ya da beklediğimiz uçaklar, otobüsler, arabalar mı? neye aynı anda güleriz ki acaba? bir liste tutmalı.seni düşündükçe çoğalıyorum. özgür oluşunu, ben yokken de kendine bakabilmeni çok seviyorum ama çok özlüyorum, çok özlüyorum. kaldı 5.

1 comment:

  1. Ahh ben de fotoğraflara bakınca içim tekrar cız etti, bu sefer biraz uzun oldu, gelsin artık dedim içimden..

    ReplyDelete

blu

geçen gün yine geçen güne gittim de geldim.